خانه > سلامت > تکنیکی برای تمرکز

تکنیکی برای تمرکز


تکنیک زیر کمک می کنه وقتی که دچار سردرگمی هستیم ، خودمونو پیدا کنیم

🍀❤️تکنیک حضور در لحظه❤️🍀

۱⃣در هر جا که خستید و در هر وضعیتى که قرار دارید( خوابیده، نشسته یا ایستاده) ستون مهره هارا دریک خط صاق قرار دهید و قد خودرا کشیده کنید.

۲⃣از وضعیت دستها و پاهاى خود خبر بگیرید.

۳⃣به صداهاى اطراف خود گوش کنید.

۴⃣هواى اطراف خود را عمیقا استشمام کنید. و حرکت هوا را در عمق ریه هاى خود احساس کنید.

۵⃣طعم درون دهان خود را بچشید.

۶⃣به دماى بدن خود توجه کنید و آنرا با دماى محیط مقایسه کنید.

۷⃣صداى نفسهاى خود را گوش کنید و با خود زمزمه کنید:
من از هست خودم در لذت و آرامشم

🌎این تکنیک را هرچند بار که به یاد آوردید در طول روز انجام دهید، در هرجا که هستید: محل کار، در مترو، در خانه، در حال پیاده روى و …

🌏این تکنیک به جمع شدن ذهن شما و آرامش بیشتر در مواقعى که نیاز دارید کمک مى کند و اعتماد بنفس شما را افزایش مى دهد.

🌍هرچقدر بیشتر به یاد بیاورید و تمرین کنید در لحظه بودن را بیشتر یاد مى گیرید.

🌹پیروز باشید🌹

اقیانوس آرامش

دسته هاسلامت برچسب ها: